Monday, January 11, 2010

sahaja lalala

padam, taip, padam, taip, padam, padam, padam, taip. kalau di campur kn perkataan ni jd 'rubbertype' dah, hahaha. merepek je aku ni. aku nk tanya kalau org selalu mimpi kita mati tu nma nya apa?? hmm...
otak kiri yg lemah membuat kn aku mundur. imaginasi aku tak seperti dulu ketika aku berusia 3 tahun. lukisan yg aku lukis pon tiada makna nya. aku tak nk tiru gaya org tp melukis tp aku lukis hanya nampak garisan, terok la. aku sudah bosan menjadi kosong. kakak aku kat kwn dia kata aku cm budak baik. ntah. aku pon tak tau.
adik aku sedang menyanyi. kelakar gila. siap nari nari lg. sudah lah cerita aku mmg mcm ni.

3 comments:

'Fni said...

org kata, tu mknanya kau pnjg umur.
mimpi setan ke hape lah bole jadi je.

kero rO said...

mmg setan pon..
mane taknye blk skool tdo..
pas mkn pon tdo..
mane tak mimpi bkn2..
tobat la man...

Anonymous said...

hoh kau percaya ek benda2 cam tuh fini?? aku tak caya sgt doe