Saturday, February 6, 2010

keluar berjalan2

yeah!!! hari ni buat 1st time nye untuk semester ni aku keluar dari u ni...maksud aku keluar jauh dari kawasan persekitaran u aku yang agak membosankan...huhu...thanks la zack and gha ajak aku keluar kalau tak bosan aku duduk dalam bilik...eh tak dilupakan juga cik aimi yang turut menceriakan hari aku yang sememangnya selalu membosankan...

Hari ni aku dan rakan2 ku berjalan2 ke bandar melaka...( mane lagi aku nak pergi kalau tak ke situ ) kami pun merayau la ke tempat biasanye kanak2 u ni pergi...MP ngan DP la...kat sana misi pertama mereka2 ini adalah untuk mencari baju...( sebenarnye misi utama zack yang ingin mencari baju ladies???haha..aku pun xtahu die mimpi ape ) kami pergi makan kat kedai mamak kat MP tak silap aku. pergh harga makanan toksah nak cakap la mahal gila tahap dewa2... sumpah aku tak nak makan da kat situ lagi...da habis kami berempat meronda2 dan mereka2 ni da beli barang kami pun ke destinasi seterusnya...iaitu pantai klebang...huhu..da takde rupa pantai da tempat 2.pe tak nye banyak kne tambak. tak lama lagi tempat 2 nak di naik taraf jadi ala2 Gold Cost kat Australia gitu...pergh...aku tak tau la perupa nye nanti...kat sne aku makan cendol... pas2 kami pun balik la ke u yang bosan kembali...tapi atleast aku dapat la isi masa kosong aku...hmmm....
THE END...

(done by AISH KARL)












No comments: