Monday, January 11, 2010

langgar lari???


woosh! dah new year rupa nya.......
aku bru sedar. hehe.. maka nya cuti sekolah dan hari hari berhibernasi pon telah tamat. bila aku dapat tau yg result aku terok, aku tak mengharapkan apa apa. mungkin iPod sebijik atau benda yg aku idam kn. angah kaki dia da elok sikit. dia selalu ckp "ADEH, ADEH" tau pe mcm panggil someone je.

oh, ohh.... kucing yg selalu dtg rumah aku tu dah mati sebab dia kne langgar kereta. dia selalu buatrumah aku mcm hotel; pagi pagi b'fast. pastu keluar. tengah hari tidor. keluar panjat pokok. mlm masuk bilik. see, mcm hotel kn?


masa kucing uh mati aku yg jumpa dia dulu. terok jugak larh.. ibu nangis adik pon sama. yela, kucing tu baik kowt, dia tak 'buang' merata rata. aku redha je. tp kesian kat anak dia baru sebulan dah takde mak.

2 comments:

kero rO said...

k3 tau sape...~~~
bunyi name org tu pun lebih kureng ADEH ADEH gak..
hahahaha

Anonymous said...

korg mmg sengal