Sunday, February 28, 2010

bila semua orang di rumah.....

3 hari yang lepas abang dan aku balik rumah
2 hari lepas kakak pula balik rumah
rumah da dipenuhi oleh semua orang
rasa gembira bila semua orang berkumpul ramai2


2 hari berturut2 kami semua keluar bersama2
tapi bila da ramai2 kadang2 mula la nak cari pasal sorang2


yang tua gaduh ngan kecik la, emo la, tension la, xcukup tempat tidur la,
pama pening kepala dengan kitaorang la, ada yang x di layan la...
macam2 la masalah yang timbul
tapi aku xkesah la sebab 2 da perkara biasa yang selalu terjadi
bila semua orang berkumpul kat rumah
yang penting kami semua sayang antara satu sama lain


hari ni kakak dan abang juga aku akan pulang ke tempat masing2
pulang untuk belajar....
hari2 yang lepas hari yang paling gembira bagi rumah ni bila semua
dapat berkumpul beramai2....





bye2


(done by AISH KARL)

4 comments:

kero rO said...

sunyi kn ble sume org takde kat umah???
rindu korg sume..

kero rO said...

ko ngate k3 ek agh??
ko pun lbh kurg same jek..
nk kate org carik pasal, ko pun 3x3 je kat umah tuh

blueberryaurora said...

hahaa. syg kita sumer

Anonymous said...

hahaa. syg kita sumer